Ang. Mary Kay

Ja, jag köpte ju lite grejer från en konsult för ett tag sen..
För att vara exakt så köpte jag detta;
   
  
  
Ja, alltihop köpte jag.. Förutom rougen, den fick jag gratis.
Allt som allt gick det på ca 1600:- (hade 20% rabatt)
Å ja, jag är jättenöjd hittills, förutom att jag nog inte tål mascaran,
det svider massor i ögonen när jag anväder den..
Hm, ska forska lite mer i det.. Men annars bör jag få pengarna tillbaka..
Shit, 200 (ord.pris 250:-) för en mascara är lite väl tycker jag..
Brukar iofs använda Loréal Double Extension Beauty Tubes annars å den ligger på 165:-
Men på tradera fyndar jag ju.. =)
Nu blire film, What Happens in Vegas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0