Grekisk tjejmiddag

Ja, igår hängde jag med 'gamla' vänner..
Var länge sen vi sågs och ja, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..
Det var så mycket som snurrade runt i mitt huvud efter daten vi haft.
5 tjattertanter satt på Grekiska Kolgrillsbaren precis innan stängning..
Maja hade riktigt snygg lägenhet vilket får mig att tänka på hur tacksam jag är för min & Larsåkes lya.
Den är så perfekt. =)
Ska sätta upp lite hyllor och grejja lite såhär vid vinterlovstider.
Lars åker ju hem till stockholm/s-tälje så jag å syrran ska festa gärnet..
(festa=mysa,äta,grisa,shoppa på rea,kolla massa film och bara vegga)
För övrigt känns beslutet om att struna i julen detta år riktigt bra. Ritkigt bra.
Å ja, jag är glad att jag kommit sål ångt som jag har sen förra julen.
Men oj, vilken lång resa det är kvar.
Men det är bara att kämpa på för att låta sådär jobbigt positiv.
Ps. Himmlen är varje persons sinnesro.

Peace.Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0