L... L... L... Lakritspuck...

Hittills denna vecka har jag ätit 14 st lakritspuckar..
Å veckan är inte slut ännu... =)
Har blivit besatt.. Och när jag blir besatt så blir det på riktigt..
Funderade förut över hur både nöjd och besviken jag är över mitt liv..
Över hur svårt det ska behöva vara egentligen?
Men också över hur lätt allt faktiskt kan vara...
Vill bara njuta av livet..
Äta och dricka gott, mysa, kolla bra film, följa spännande serier, upptäcka nya serier, läsa en massa böcker, lära mig nya saker som att sy och sticka eller att göra egna snygga smycken eller bara att gå snyggare i min 9cm-klackar..
Vill ha vår så jag kan använda min otroooligt snygga skinnjacka..
Vill skratta tills jag gråter, vill springa tills jag ramlar och sen vill jag ha sex 3 dagar i rad... Konstant..
Varför ska vissa saker, situationer och människor förstöra för mig? Varför låter jag de/det förstöra?
Allt beror på mig. Det är fan tyvär så..
Den/det enda som står i vägen för att jag ska uppn å/känna 100% lycka är jag själv..
Jaja, mycket som snurrar i mitt huvud...
Har för övrigt köpt ett lipsmacker med smak av coca cola.. =)
'Till next time...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

HA HA HA! 14?? Du är verkligen galet galet besatt av puckar du.!! :) Tack för stavningen :P

2008-12-11 @ 22:28:24
URL: http://nagontingvackert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0