Mellandagarna

Mycket har gjorts sedan julafton.
Hyllor har satts upp i vardagsrummet av snälla far.
Fika har ätits av småsyskon.
Hår har färgats, mitt och syrrans. Bådas blev BRA. =)
Björnstugan har besökts. Det sög balle och jag förstår inte varför jag aldrig inser att jag INTE gillar krogen. Längre.
Är bara fulla, dryga och kåta människor där. Nästan bara iaf.... Jag gillar 'hemmafester' bättre. Och nån bar då å då...
Rean har utnyttjats. Nice. Härligt att fynda.
Haft myskväll med Syrran, hennes kille och hans bror, Lite buzz (jag vann båda gångerna, CHOCK.) mat från sallad inn å ost å kex. Gott, trevligt och roligt.
Sen har jag ätit en massa gott, myst i min mysiga lägenhet och allmänt saknat Lars... Som kommer hem imorrn....
Ikväll blire fest. Hos Fia. Kan bli kul. Kan bli inte kul.
Nu blire ett skönt bad iaf... =)

Jag med nyfärgat hår innan Björnstugan.

Syrran blåser hubba bubba på jin jin innan förfest på juldagen.

tjo alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0