Upprörd, förbannad och förvirrad

Det är bara ngåra av de känslor som snurrar runt inom mig nu.
Det är så mycket jag vill ändra på dock så skrämmer det mig att göra radikala förändringar.
Är det så smart att göra det nu? För mig?
Vad vill jag ens? Vad är bäst? Vad borde jag göra?
Shit, jag vet att jag lovade att träna på att leva NU men det är alldeles för jäääävla svårt..
Jag vet inte det hjälper att prata med en professionell. Det förändrar ju inte att verkligheten suger..
Att jag nästan blir påkörd varje dag av idiot-bilister som bara är allmänt ego.
Att jag ska behöva stå ut med en fjomp till chef som fan trakasserar allt som inte är som honom..
Jag är såå trött på allt. Ärligt. Jag håller på att få rejäla utbrott på världen och livet. Vad fan ska jag göra????
Tell me ffs... 'Cause I'm going nuts here....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0