Viggo as Aragorn

Jag kan inget annat än att glo, stirra, fortsätta titta när någon är sååå het.
Shit my jäklar vad snygg han är alltså...
 
Hmmmm... =)
Älskar Sagan om Ringen..

För övrigt var jag på fest ikväll. Hos Fia.
Med rätt många välbekanta aniskten.
Men som vanligt blir folk (för) fulla och ja, jag tröttnar.
Var är ni som tycker att lite (eller inget) alkohol är okej?
Var är ni som vill växa upp och ja, UMGÅS? Diskutera utan sludder?
Var är ni någonstans?
Jag önskar att folk kunde acceptera att jag inte dricker.
De säger att de gör det. Men sen kommer sanningen fram (bakom ryggen på mig)....
Jag tycker att det är heeelt okej att folk dricker, sen tycker jag det är jobbigt när det blir för mycket, men det har jag alltid tyckt. Min man dricker, rätt lagom mycket, och även om han dricker lite extra nån gång så blir han inte sådär jobbig och extrem som vissa kan bli.. Det är skönt. Men jag önskar jag kände fler som kunde nöja sig. Ha kontroll och ja, njuta livet utan att vara dyngrak som jag gör. För det är helt sant. Jag är så JÄVLA glad att jag inte dricker. Jag saknar det inte alls. Och OFTA tänker jag att jag är så glad att jag lagt ner det hela.
Sen är jag väldans stolt över att jag inte har rökt på mer än 8 mån. Bra mig! (Rökte 8 år innan jag slutade)
Jag började snusa i 9:an och slutade för 2 år sen i mars. Bra mig igen!
Och nu har jag inte druckit coca cola på 3 veckor imorrn... =) En bra början.
Jaja, nu blire nog lite mer Aragorn å sen sängen.
Imorgon kommer han hem. Fucking finally! *love*
Så, later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0