Dagens tankar

..är rätt många.
Jag har rätt svårt att inte älta saker. Men jag försöker att ta det lugnt och skjuta de negativa och jobbiga tankarna undan.
Men det är svårt att styra tankarna själv ist för att låta dom styra mig, som vanligt.. Hm..
Igår var jag rätt nedstämnd, deppig och arg. På det mesta. Fan, all jävla orättvisa.
Det är som Brooke i one tree hill säger (och många andra);
Det spelar ingen roll hur "god" man är, dåliga saker händer ändå.
Men men, jag vägrar ge upp och ge in för den sjuka vekrligheten.
Det gäller att hitta de små glädjeämnena i livet som gör allt lite roligare och bättre.
Som att jag har världens underbaraste pojkvän.
Jag värdesätter honom och hans kärlek högst av allt. Han är otrolig. I positiv benämning. =)
Sen gillar jag cola, shopping, mysiga filmer, roliga serier, god mat på fin restaurang, min familj och ja, mycket mycket mer.
Idag har jag för övrigt en rätt intressant outfit... Kan försöka få en bra bild att lägga in senare.
Men nu, nu måste jag sätta ugång med allt jobb.. Tar ju aldrig slut...
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0