En liten hooond

Åh vad jag blir sugen på en liten hundvalp ibland.
Jag har faktiskt aldrig varit mycket för djur, men små hundar gör mig helt löjlig.
Vet att det ju är mycket jobb med valp så det får nog vänta.
Men att drömma får man ju;
   




Ååh jag dööör, dom är ju bara föööör söta ju.
Men men, inte ännu... Men den som väntar =)

Förövrigt är jag lagomt pissed off.
På allt möjligt.
Är så trött på ALLT.
Nästan allt iaf.
Tacka vet jag äkta människor.
Snälla förbli äkta och ärliga.
Ni är det enda som håller mitt hopp uppe...
For now, tjo.

Kommentarer
Postat av: Julia

härligt! jag har saknat dej :D haha. vill oxå ha en liten vovve ju, om dom ändå kunde sitta och ba se söta ut så hade det ju inte vart nån frågan om saken :p allt väl annars? puss!

2008-11-20 @ 13:29:13
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0