Fixar-morgon

Jag har betalat lite räkningar.
Fört över lite pengar, till båda mamma (för en beställning jag gjort, längtar tills jag får grejerna) och även till tradera-folk, har beställt fiiiinaste örhängena, kolla här;
  Jag kör på clips jag!

Å sen har jag fixat hem en maaaassa bra musik.
Shit, nu har jag att göra.. Eller ja, att lyssna.. =)

Vaknade imorse å blev glad av att se solen skina.
Vet inte om jag blev gladare när jag såg att det var helt VITT ute.
Shit my jäklar liksom, snö! Suck.

För övrigt hade jag en massa heeeemska mardrömmar inatt.
Vill bara mysa och ha en underbar dag idag med min babe så jag glömmer dom.
Så ja, bye! Nu blire risgrynsgröt till frukost. Mmmmm! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0