Here I go again

Fjärde gången gillt..
Min nya blogg är officielt igång och jag är taggad att komma igång.
Jag har 3 bloggar i bagaget och länkar kommer för er som vill lära känna mig på riktigt.
I denna blogg kommer de som vill att få följa mig i min vardag där jag kämpar för att överleva i denna kalla och ibland ack så hemska värld. Jag är lite lagom bitter på samhället men försöker allt jag kan att sköta mitt och hitta de små glädjeämnena som gör livet värt att leva.
Jag har insett två viktiga saker som förenklar mitt liv;
-man kan inte förändra människor, tiden förändrar människor.. Men människor kan inte förändra människor.
-livet händer när man är upptagen med att planera det... lev i nuet!
dessa två sanningar ska få oss simpla bönder att överleva livet i denna värld som bara blir mer och mer trasig.
Hoppas att någon vill följa med mig på min resa, för nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0