I want...


Den här koftan ser sååå skön ut..
å den passar så himla bra till hennes blonda hår..
så nu när jag är lite mer ljushårig så... =)
  Här är väl klänningen fin, ja. Men det är främst håret jag vill ha.
Formen på det iaf. Så jäkla snyggt med så'na lockar =)
 
Sen vill man ju ha lite sexiga undies.

  Skor. Måste vi ju alla ha. Det är lite kallt för barfota. Å hårt. =)
Dessa i marinblå skinnimitation gillar jag. Inte för höga heller.. 
 Denna outfit har lockat mig sen i våras.
Bara det att hm, den kommer inte se lika snygg ut på mig... :/
Men snygg som fan är den.

 Sen skulle jag ge allt för denna overall.
Bebisen var söt den också, men tänk att mysa runt i en så'n i vinter.. =)
Yeah.
Näh nu blire mat. Crispies! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0