mister wreesvijk

är rätt bra.
tänk om man kunde ha fått träffa honom...
jag hoppas att alla ser rännstensungar, för det är en riktigt jävla bra film..
där cornelis är med då.. =)
shoppingen idag gick bra, hittade nästan allt på min lilla lista..
hade trevligt med pappa och syskonen (lillebror följde med också) och jag lekte stylist åt syrran. hon blev nöjd.
nu går led zepp på högvarv och det blir förmodligen nån liten slags utgång snart..
får se. OM så ska jag försöka ta några bilder =)
för övrigt så vill vill vill jag ha den här bilden som tavla;

som lars sa; rätt stor, centrerad över soffan i vardagsrummet..
coolt värre!
'kej, 'till next time!
kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0