Storstädning

Oj oj oj vad jag känner mig duktig.
Har tvättat (en hel jävla massa), dammat, dammsugit, skurat heeela badrummet, diskat (typ femtio-elvatusen glas) och ja, gjort allmänt fint här hemma. Det behövdes och nu blev det helt plötsligt mycket mycket högre mysfaktor här hos fam Lars å Linnéa. =)
Älskar att göra fint. Hos andra människor också. En så'n där irriterade egenskap jag har... ;)

För övrigt vill jag säga;
DÖD åt den som punkade min cykel idag på jobbet.
Tro mig, du ska få ditt äckel!

Hatar att det ska behöva vara så i vår värld.
Kan man inte ens få ha sitt bakdäck i fred?
Jag som fan la ut 500:- på ett nytt i somras.
Fuck you as-mother-f***er!

Så, enough med svärord nu.
Jag ska njuta av denna kvällen trots små motgångar.

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0