Doin' thangs

Yeah idag tog jag tag i mig själv och gjorde lite grejer.
Var å lämande in lite småpengar (2150:-) på banken, blir skönt på sparkontot..
Åt lite gott på Bara Vara med Jennifer och Emil.
Shoppade underkläder på Lindex och använde upp presentkortet jag hade på vero moda...
Det blev en längre svart mysig kofta (kan man aldrig ha för många av, de blir ju urtvättade tyvär) och ett par sooofta svarta mysxbyxor (det behövde jag....!)
Sen köpte jag min drömklocka.. Har varit på jakt efter en klocka huuur länge som helst nu..
Köpte en svart och en vit axcentklocka för kanske 4-5år sen (såna där med tjocka band ni vet) men de blev uttjattade för ett par år sen så nu har jag varit utan ett tag...
Blev helt kär i en från axcent för några veckor sen men 700 spänn kändes för mycket...
(Har ju precis lagt ut 1300 på ny vinterjacka från everest, som jag totalt äääälskar btw)
Men nu idag såg jag att det var HALVA priset på klockan.... Yeay. Jag slog till. Såklart.
Svart smalt band och sen guld. Ska lägga bild men orkar inte nu.
För övrigt blir det skönt för min babe att få helg imorrn... Det behöver han..
Nu; lite choklad.. =)
En fråga innan jag säger hej då; varför går det bara en massa skiiiiiit på tv...? Blir så trött...
Yeye, bye now!

Jag. =)

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

hej:)

men självklart minns jag dig !!

undrade lite vart du tog vägen. men en pause kan va bra vid stora livsförändringar. som för din del verkar gå strålande. jag är så glad för din skull! Grattis till dina framsteg.. din själ mår nog gott! ska bli kul att "snacka" lite med dig igen via våra bloggar.. !



och tack ang magen.. hihi.. jag yogar på. så antagligen är de väl de. ;)



KRAM

2009-01-22 @ 23:08:24
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0