Ett nytt år

What's the big deal? Really?

Hade en riktigt trevlig kväll/dag igår.
God middag, trevligt sällskap (tills detspårar ur, som vanligt) och en underbar man vid min sida...
Är såå tacksam för Lars. Han är det bästa som finns och jag älskar honom högst av allt.
Solen skiner idag och jag tänkte slänga in ett par bilder från igår. Inget seriöst.
Annars ska jag mest softa hela dagen... =)

 
Alkoholfri kväll såklart...
Tänker på det ofta, att jag inte dricker alltså..
Och jag är så jäkla glad att jag inte gör det..
Inte många som förstår (inte många som kan acceptera det heller tydligen) men jag är så nöjd..
Och för er som undrar varför jag inte dricker har jag ett mycket enkelt svar;
Jag trivs bättre nykter!
Det är inte svårare än så.
Å ja, I stand by my decision och är en mycket glad nykter människa.. =)

Bye now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0