Ett tag sen nu

Försvann ett tag där..
Njöt av de sista lediga dagarna med min underbara man..
Sen i söndags natt blev jag totalt jätte-sjuk... Influensan is here..
Usch, måndagen var hemsk, kan inte minnas att jag varit så sjuk förut, ever.
Igår var också jobbig, men inte riktigt lika hemsk. Idag har jag lyckats ta mig in i duschen och jag kan sitta upp istället för att ligga på soffan hela dagen som nån jäkla sjuk säck. Hm, hehe.
För övrigt har jag allmänt mycket ångest. Å det är hemskt. Hemskt I tells you.
Jag vet verkligen och ärligt inte vad jag ska ta mig till..
Någon som har förslag?

Nu ska jag försöka få i mig nån näring, fortsätta titta på Veronica Mars och vänta in Lars för ultra-mega-mys!
Älskar honom sååå och inser det mer å mer för varje dag... Poss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0