Härliga söndag?

Njeee de tär mulet, jag är täppt i näsan och jag åt nyss en näve godis (innan frukost) fast jag vet att jag inte mår bra av att äta godis direkt på morgonen.. Sen sov jag till typ 13.45 och då känns det som att jag sovit bort heeela dagen..
Visserligen somnade jag efter 3.00 men ändå...
Blir väl riktig frulle nu snart och sen mys resten av dagen med min äääälskade Lars. =)
Imorrn börjar verligheten, typ iaf. Ska bli striktare och duktigare nu (fick inspiration av Lina, tack tack och tro det eller ej, av Blondinbella... !! Chockerande, läser ALDRIG hennes blogg å så tittar jag förbi i fredags och blir taggad för träning)
när det gäller mat å träning. Har satt upp lite mål å sådär så får vi se hur det går =)
Lite taggad är jag allt... Men ja, viktigaste är att jag mår bra psykiskt känns det som..
Åt middag hos Far igår btw, sååååå god lax asså.. Han kan han Pappi =)
Later.

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: skorna kostade 500 på rea :D hii. gillar dom oxå. behövde verkligen ett par mer rejäla skor har sprungit omkring i små sommarskor hela hösten/vintern typ xD lax är gött det år jag minsann oxå igår 8) kraaam!

2009-01-27 @ 11:22:30
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0