Privileged

Ja, jag är fast. Har ett avsnitt kvar av säsongens första 15 avsnitt.
Det bara måste komma fler.
Så, varför gillar jag denna serie? Jo, den är enkel, rolig, glamourös och inte alltför intrigsfull.
Hatar när det alltid å hela tiden ska gå snett å fel i serier, det blir inte kul att titta då.
För övrigt har det  inte gått så bra att vara nyttig för mig denna vecka.
Usch, jag vill vill vill bli mer hälsosam och börja träna å så...
Men det är så svårt att starta och få rutin på det.. Är ju rätt lat av mig..
Jaja, skönt med helg nu för min kära Lars som har jobbat ca 12h/dag varje dag denna vecka..
Jag ska rå om honom imorgon ordentligt innan jag går på 23-årskalas hos en vän som jag fanimej snart har känt i 20 år..
My god, tiden går fort.
Jaja, nu; sista avsnittet av Privileged och sen blire nog lite 902 10 =)
Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0