Speak (no evil)

Såg nyss klart på filmen Speak.
Den var bra.
Steve Zahn är en av de bästa (och roligaste) skådisarna jag vet och Kristen Stewart (huvudrollsbruden på Twilight) är också extremt talangfull.
Jag fällde några tårar å slutet just för att jag blir så extremt arg och besviken på mänskligheten.
Att vi kan vara så onda mot varandra.. Det gör ont i mig.
Jag vet inte vad jag ska säga mer om saken eller filmen såhär sent men fan!!!!!!
Kan vi inte bara älskar varandra? Hylla varandra? Hjälpa varandra? Ha förståelse för varandra...
Jag blir frustrerad på folk. På mig. På hur jävla dåligt någon kan må utan att andra vet varför..
Hur jävla oförstående andra kan vara. Blev lite djupt såhär på nattkanten.
Men jag säger såhär; se denna film.

Lätt värd. Och ännu en hyllning till Kristen Stewart, mycket bra skådis.
Nu ska jag försöka sova men min insomnia håller nog i sig. Har inte somnat före 4 senaste dagarna.
Yeye, ska nog ställa klockan imorrn så jag blir trött på lör kväll.
Take care now. And I mean that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0