It's all about the women.

Denna dagen har inte varit bra.
Vaknade med jordens halsont och sen pratade jag med personalansvarig på mitt jobb å det samtalet var inget vidare heller, igen, varför ska det vara så svårt att göra saker å ting enkelt?
Sen har jag nojjat hela dagen över en massa olika saker, suttit på helspänn å varit orolig å dann.
Usch.
Kollade precis klart å denna filmen;

Den var bra. Lite "tantig" om jag gör mig rätt förstådd. Känner mig lite ung och oerfaren för att kunna relatera till barnafödslar och skilsmässor men det var en härlig tjej-gängs-feeling i filmen å den får mig att inse att jag saknar bra vänner. Jag har några få som jag känner älskar mig för den jag är men oj vad svårt det är att hitta de små guldkornen som man så gärna vill ha i sitt liv. Vänskap mellan tjejer tror jag kan vara sååå starkt att det blir totalt livsviktigt.
Men ja, nog om detta nu.
Ska föröska sluta nojja sönder mig å ta tag i en stoooor disk.
Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0