Lite nyinköpt =)


Köpte dessa i marinblått m gulddragkedja också.
Det är ju sååå snygga. =)
Sen ett syggt linne att matcha å gulliga strumpor i pastell m blommor på, hihi.
Sen har jag fyndat på tradera;
 
Tunika från H&M Trend i 100% silke.
Har spanat in den läääänge men ja, den tog ju slut tillslut.
Men nu fyndade jag den för 110:- (ord.pris 400:-) å är sååå lycklig. =)
Sen köpte jag dessa för ett tag sen (innan snön försvann för mina nuvarande liknande läcker);

Tidlösa klassiker som blir kanon nästa vinter också =) 80 spänn liksom...
Sen ett snyggt brunt mockaband för 10:- hehe, är man shopaholic så är man...

Å sen vettni, fyndade jag jeans igår.
Tänka sig. Jag som aldrig hittar jeans.
Har ju investerat i sjuttioelva par jeansleggings senaste tiden för dom passar så bra men man saknar ju riktigt jeans liksom...
Men igår på JC fick jag hjälp av en snäll man som träffade mitt i prick på första försöket.
Ett par ljusa tajta aaaaas-snygga jeans från crocker blev det. 599:- = som hittat!
Kan lägga bild en annan dag. =)
Nu blire ett bad å sen besök av Mary Kay-konsulent som ska byta ut mina ansiktsprodukter..
(Kände att den sorten jag har inte var bra flr min hy så jag ska få prova en annan, gratis)
Vilken service va? =)
Bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också ha! Du får assistera mig på en shoppingrunda tror jag bestämt :). Ha en toppenhelg!

Kram

2009-03-20 @ 16:42:51
Postat av: Linnéa

Men vem har skrivit det här då? =)

2009-03-20 @ 16:52:40
URL: http://karinlinneajohanna.blogg.se/
Postat av: Erco

2009-03-23 @ 17:10:53
Postat av: Erco

Det är Erco :)

2009-03-23 @ 21:04:51
Postat av: Erco

Det är Erco

2009-03-23 @ 21:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0