Mischa+Hayden

Har precis kollat färdigt på en film.
Blir nog en till innan läggdags.
Lars är ute å härjar =) medan jag myser hemma.
Denna film såg jag;

Den var väl sisådär men Mischa Barton och Hayden Chrisiansson passar jäkligt bra ihop.
Båda är sådär orättvist snygga.
Men jo, okej, det var väl en mysig å lite rolig film men lite wierd också..
Jag har varit ett stort fan av Miss Barton sen OC startade och ja, hon är en riktigt bra skådis.
Sen som sagt, är hon snygg som få.
Jag gillar speciellt denna bild på henne;

Från JC-reklam för typ 3-4 år sen..
Sååå fin ju.
Jaja, funderar över nästa val av film, antingen blire Bride Wars eller New in Town, båda verkar okej.
Jalla bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0