Morgonyoga.

Ja, nu ska jag äntligen få testa yoga.
Har testat hemma nån gång till en dvd men det var ju inte riktigt samma sak...
Tror det kan vara nice men man vet aldrig med mig..
Så nu ska jag iväg till kl.10 med Fia på Friskis & Svettis. =)
Hoppas jag gillart...
Men om inte så whatever.. Intressant iaf..
Jag vill ju liksom in på det här med andning och avslappning å så..
Men ja, we'll see..

Updatering kl.11.33
Det var nice. Lite svårt att koncentrera sig. En sak man lär sig tror jag.
En gammal chef som var instruktör, vet ej om det var positivt eller negativt.
Men på tordags morgon kl.7 ska vi iväg igen, då är det en annan yogalärare..
Jag hoppas att detta är nått som kan passa mig =)

Kommentarer
Postat av: Erco

Duktig tjej! Ja herregud det är fröken Skyman va??? Hörde nåt om att hon har yoga på friskis.. Man blir ju livrädd! Hihi.

KRAM

2009-03-07 @ 23:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0