Tights med dragkedja.

Ja, usch vad "trendigt" det ska vara ibland.
Alla har samma. Tröttsamt.
Men jag menar, vad gör man?
Ska man låta bli att köpa nått man gillar för att det är så otroligt uttjatat eller ska man helt enkelt köra på, vara sig själv och ja, göra sin grej.... oavsett?
Jag tycker man ska köra sitt race.
Jag hakade iaf på en trend idag, denna;

Jag tycker det ser ut som att dessa är marinblå med guldkedja (det fanns också på h&m) jag har alltså svarta med silverdragkedja längst ner. Snygg som as är dom =) Å 98:- är heeeelt överkommligt.
Imorrn blire släktkalas å mobilköp med kusin.
Njut, varje minut.
En dag i taget.

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: japps det va lul jag snackade om där :) vi tar det lite lungt och får se hur det blir ja. noo stress lixom :p

men tights gillar vi ju! ba för att det är så jäkla bekvämt :D dragkedja elr ej spelar mindre roll, heuheu. kram!

2009-03-17 @ 12:44:37
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Så länge man försöker mixa så det blir ens egna stil så är det väl helt okej att köra på :)

2009-03-18 @ 16:57:23
URL: http://www.nolow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0