Vad fan hände?

När jag tittar på gamla bilder och lyssnar på vissa låtar så kommer minnen tillbaka.
Jag undrar då vad som hände? Var försvann jag? När?
Vem var jag och vad är skillnaden? Hur kan skillnaden vara så stor att jag inte ens minns den jag var?
Å nu menar jag inte att jag inte minns vem jag var när jag var 5 år utan snarare för typ 2 år sen..
Hur tänkte jag? Vad betydde mycket för mig? Vilka känslor hade jag inför olika saker å situationer?
Blir så förbluffad över hur jäääävla mycket jag har förändrats och det är intressant att jag är den som märker störst skillnad.
Jag är oerhört glad över hur jag utvecklats. Jag är stolt över de värderingar jag fått och över de läxor jag lärt.
Jag är otroligt klok.
Men det är ändå lite störande att jag blir obekväm över vissa minnen som jag på nått vänster typ inte ens minns.
Am I making ANY sence?
Oh well, nu ska jag väcka en bakis Lars. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0